- узагальнити знання учнів про розвиток Галицько-Волинської держави, сформувати уявлення, що ця держава - правонаступниця Київської Русі;
- розвивати вміння аналізувати історичні факти і події,
- узагальнювати фактичний матеріал,
- робити висновки,
- критично ставитись до інформації, до різних джерел,
- відстоювати свою точку зору,
- давати характеристику історичним діячам;
- виховувати повагу до історії своєї країни, гордість за неї, за її народ.
- підручник: §23, 24, § 27, 28,
- карта «Галицько-Волинське князівство»,
- робочі зошити,
- картки.
урок узагальнення та систематизації знань.
Хід уроку
І. Організаційна частинаОголошується тема уроку і мета.
Далі підкреслюється головне проблемне завдання уроку:
- Чи справедливе твердження, що саме Галицько-Волинська держава - це правонаступниця Київської Русі?
Відповідь ми будемо давати в ході проведення декількох конкурсів. З цією метою весь клас поділений на дві команди і журі. Представляю обидві команди, їх капітанів, девізи.
Перша команда:
Древні князі багато добрих справ
Зробили для Русі
А ми нащадки тих князів
Продовжимо справу задля всіх,
Для України і народу
Бо ми нащадки того роду.
Ми вчимося й вчимося, знання здобуваємо ми
Все про Вкраїну знаємо, а чи знаєте це ви?
Друга команда:
Ми князівських династій нащадки
Спадком цим перейматися слід
Навчанням і працею духом незламним
Буде жити і славитись наш родовід
Ми галицькі княжата, хоч не такі, як ті
Та любим Україну, на захист їй прийшли
Ми Романовичів династії нащадки
Вже скільки літ виходимо з пітьми
Без України жить нема й гадки
Примножимо знання про неї ми.
ІІ. Головна частина
1-ий конкурс «Доповнити таблицю»
0 коментарі:
Дописати коментар